Retail&Agrobusiness

Antreprenor din Teleorman: Comerţul tradiţional dispare, iar reţelele internaţionale fac jocurile

Filip Petre, directorul  general al producătorului de lactate Comalat din Teleorman

Filip Petre, directorul general al producătorului de lactate Comalat din Teleorman

Autor: Mădălina Panaete

30.06.2016, 00:05 379

Filip Petre, directorul general al producătorului de lactate Comalat din Teleorman, spune că se confruntă, ca mic întreprinzător, cu problema reducerii numărului de magazine tradiţionale în locul cărora rămân lanţurile internaţionale de magazine care impun propriile reguli.

„O problemă este aceea că retailul tradiţional dispare, marile lanţuri internaţionale fac jocurile. Şi, din păcate, tre­buie să acceptăm orice formulă vor ei, însă poate că venirea acestor grupuri ne va ajuta să învăţăm să facem lucrurile mai bine de la ei“, a declarat antreprenorul în cadrul conferinţei Capitalul privat ro­mânesc - o şansă pen­tru dezvol­ta­rea eco­no­mică a Ro­mâniei“, or­gani­zată de ZF îm­preună cu Banca Tran­silvania la Craio­va. Aceasta a fost una din­tre ediţiile pro­iec­tului ZF Antre­pre­norii Ro­mâ­niei, con­fe­rinţa fiind orga­niza­tă în marile oraşe din ţară precum Timi­şoara, Si­biu, Pi­teşti, Braşov, Iaşi şi Con­stan­ţa.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO