Retail&Agrobusiness

Antreprenori locali. Lanţul Salad Box ţinteşte afaceri de 30 milioane euro, după o creştere a businessului de aproape 60% în 2017

Dan Isai, CEO al Salad Box: „În prezent, în afară de două malluri – Coresi Braşov şi un altul din Bacău – suntem prezenţi cu brandurile noastre în toate centrele comerciale din ţară“.

Dan Isai, CEO al Salad Box: „În prezent, în afară de două malluri – Coresi Braşov şi un altul din Bacău – suntem prezenţi cu brandurile noastre în toate centrele comerciale din ţară“.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

09.03.2017, 00:05 818
Dan Isai, proprietarul lanţului de restaurante Salad Box, şi-a propus să termine anul 2017 cu o cifră de afaceri cuprinsă între 25 şi 30 de milioane de euro, după ce anul trecut a ajuns la 22 de milioane de euro. Astfel, creşterea ar fi între 13% şi 36%.
 
În 2015, Salad Box a avut afaceri totale de 14 milioane de euro, ceea ce înseamnă că avansul a fost de 57%.
 
„Vrem să depăşim 25 de milioane de euro cifră de afaceri, până la 30 de milioane de euro. Nu mai introducem branduri noi în portofoliu anul acesta, urmând ca la sfârşitul anului să decidem dacă renunţăm la unele branduri pe care le avem (şapte în total – n. red.) sau dacă aducem altele noi“, spune Dan Isai, CEO al Salad Box.
 
Printre ambiţiile acţionarilor Salad Box se numără acapararea unei cote de 50% din tot ceea ce înseamnă food court în România până la sfârşitul lui 2018, Dan Isai precizând că zona care cuprinde oferta de mâncare a devenit cel puţin la fel de importantă în mall ca magazinele de modă.
 
„În prezent, în afară de două malluri – Coresi Braşov şi un altul din Bacău – suntem prezenţi cu brandurile noastre în toate centrele comerciale din ţară“, spune Dan Isai.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO