Retail&Agrobusiness

Asaltul discounterilor pe piaţa locală: Lidl, Penny Market şi Kaufland au cucerit comerţul alimentar, iar acum retailerii cu preţuri mici atacă piaţa de modă

Lidl este unul dintre cei mai mari discounteri de la nivel mondial şi a ajuns în România la peste 200 de magazine şi afaceri de 1,4 mld. euro anul trecut.

Lidl este unul dintre cei mai mari discounteri de la nivel mondial şi a ajuns în România la peste 200 de magazine şi afaceri de 1,4 mld. euro anul trecut.

Autor: Cristina Roşca

19.08.2018, 15:01 3877

♦ Cel mai puternic discounter de modă este grupul Pepco, cel care în doar câţiva ani a ajuns la 180 de magazine şi afaceri de peste 650 mil. lei ♦ În ultima perioadă două branduri noi din sector - Kik şi Miniso - şi-au anunţat planurile pentru România: câteva zeci de unităţi fiecare ♦ Şi în comerţul alimentar sunt nume noi care tatonează o intrare pe segmentul de discount.

Retailerii de tip discount, cu­nos­cuţi pentru preţurile cu până la 20-30% mai mici decât ale concu­renţilor, au intrat pentru prima dată pe piaţa locală acum mai bine de un deceniu. Primul sector vizat a fost comerţul alimentar, cu nume precum Kaufland sau Penny Market care au deschis iniţial magazine cu focus pe preţ. În 2011 a venit şi Lidl, compania soră a Kaufland şi unul dintre cei mai mari discounteri de la nivel mondial.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO