Retail&Agrobusiness

Auchan România: Businessul a crescut în 2018 susţinut de expansiune, dar mai ales de vânzările mai mari ale hipermarketurilor

Auchan este activ pe mai multe formate, însă cel de tip hipermarket este cel mai important ca business şi număr de magazine

Auchan este activ pe mai multe formate, însă cel de tip hipermarket este cel mai important ca business şi număr de magazine

Autor: Cristina Roşca

19.07.2018, 00:08 1505

Retailerul francez Auchan, prezent pe piaţa locală cu mai multe formate de magazine şi branduri, a ajuns la un total de 60 de unităţi în România.

Grupul, cu afaceri anuale de peste 5,2 mld. lei, con­tinuă expansiunea în spe­cial pe formatul de pro­ximitate unde există deja 15 contracte semnate. Cel mai nou pariu este online-ul unde deja au fost fă­cuţi primii paşi – digitalizarea ofertei de produse şi implementearea servi­ciu­lui click & collect în magazinul din Militari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO