Retail&Agrobusiness

Avântul danezilor pe piaţa locală a încetinit. Retailerul Lego a vândut jucării de 92 mil. lei în 2017, în scădere cu 12%

Lego a ajuns la nouă magazine în România după ce în 2017 a mai deschis o unitate în centrul comercial Sun Plaza din Bucureşti.

Lego a ajuns la nouă magazine în România după ce în 2017 a mai deschis o unitate în centrul comercial Sun Plaza din Bucureşti.

Autor: Georgiana Mihalache

08.08.2018, 00:05 203

Lego România, subsidiara locală a danezilor care au intrat pe piaţa ro­mânească de jucării în urmă cu şapte ani cu magazine proprii, a raportat o cifră de afaceri de 92 milioane de lei în 2017, în scădere cu 12% faţă de anul anterior, potrivit datelor publice de la Ministerul de Finanţe.

Este prima scădere a vânzărilorproducătorului danez de la intrarea directă pe piaţa locală de jucării în 2011, după ce în 2016 datele arătau că Lego a depăşit pragul de 100 mil. lei vânzări. Compania a raportat un profit de 1,9 milioane de lei în 2017, în creştere cu 72% faţă de anul anterior. Încă de la intrarea Lego pe piaţa locală, com­pania a avut o evoluţie ascendentă, înregistrând în 2012, primul an complet de activitate, afaceri de 27 mil. lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO