Retail&Agrobusiness

Avon: Bătălia nu se mai dă doar pe preţ, iar acesta este un semn de sănătate al pieţei şi al economiei în ansamblu

Răzvan Diraţian lucrează în cadrul Avon de circa 15 ani, angajându-se încă din timpul facultăţii

Răzvan Diraţian lucrează în cadrul Avon de circa 15 ani, angajându-se încă din timpul facultăţii

Autor: Cristina Rosca

25.05.2015, 00:08 531

Cifra de afaceri a Avon a crescut cu 5% în 2014, în timp ce piaţa a avansat cu 3-4%, iar trendul ascendent se păstrează.

Răzvan Diraţian, executivul român care conduce opera­ţiunile din România şi Re­publica Moldova ale gi­gantului american Avon, afirmă că pentru businessul local anul trecut a fost de departe cel mai bun de după 2008. Businessul Avon în România a crescut cu 5%, până la circa 475 mil. lei, apropiindu-se de nivelul maxim din criză.

„Anul acesta a început foarte bine pentru noi, după ce în 2014 am realizat o consolidare a businessului de e-com­merce local şi ne-am dezvoltat afacerile din Re­publica Moldova, o piaţă mai puţin avansată chiar şi pe segmentul de retail. În Republica Moldova am înregistrat o creştere a businessului de peste 10%. Aici, consumul per capita de produse cosmetice reprezintă doar 25% din consumul din România“, spune el.

Astfel, dacă în România se chel­tuie lunar 5-6 do­lari pe produse cosmetice şi de îngrijire, în Re­publica Mol­dova suma sca­de sub doi do­lari, potrivit da­telor Avon. „Vor­bim de o piaţă sub­dezvoltată în con­textul în care şi Ro­mânia este printre ultimele din Europa.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO