Barometrul businessului sportiv: magazinele Decathlon au ajuns de la zero la aproape 100 de milioane de euro în şase ani

31 mai 2016 Autor: Cristina Rosca

Retailerul de echipamente sportive Decathlon, prezent pe piaţa locală din 2009, a terminat anul trecut cu afaceri de 411,4 mil. lei (92,5 mil. euro), în creştere cu 32% faţă de anul anterior şi de circa 11 ori mai mari decât în primul an de prezenţă pe piaţă.

Mai mult, retailerul francez a obţinut în 2015 un profit record de 14,9 mil. lei, de peste două ori mai mare decât în anul anterior. În ceilalţi ani, reţeaua de magazine care vinde echipamente sportive nu sărise de 1,4 milioane de lei profit.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 31.05.2016

 
Cuvinte cheie:
Decathlon
, business sportiv
, magazine
, afaceri
,
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide