Retail&Agrobusiness

„Baronul laptelui“ din Franţa s-a săturat să aştepte şi a luat Albalact şi Covalact şi peste 20% din piaţa românească într-un an

Emmanuel Besnier, numit şi „miliardarul invizibil“

Emmanuel Besnier, numit şi „miliardarul invizibil“

Autor: Mădălina Panaete

04.01.2017, 00:07 5808

Gigantul francez Lactalis, care a finalizat recent achiziţia Albalact şi a bătut palma cu SigmaBleyzer pentru Covalact, îşi asigură, prin cea mai recentă tranzacţie, prima poziţia pe cinci segmente din piaţa lactatelor, respectiv brânză proaspătă, brânză cottage, brânză Făgăraş, sana şi lapte bătut, arată datele companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung. 

Astfel, compania condusă de Emmanuel Besnier, numit şi „miliardarul invizibil”, preia poziţia de lider pe segmente acolo unde cu Albalact şi LaDorna nu a ajuns în vârful clasamentului. Per total, companiile cumpărate de Lactalis au 23% din cifra de afaceri din sector. Achiziţia confirmă structura portofoliului pe care Lactalis o are la nivel mondial, unde este un jucător puternic pe segmentele de brânzeturi şi lapte. În schimb, pe segmentul de iaurturi jocurile sunt făcute de celălălt gigant francez, Danone. 

Pe plan local, Covalact şi Albalact sunt prezenţi în clasamentul producătorilor cu cele mai mari vânzări în volum, însă liderul este Danone. Covalact mai este prezent în topul producătorilor de iaurt simplu, chefir sau smântână. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO