Retail&Agrobusiness

Bijuteria Teilor merge la parterul magazinului Unirea: „Oricine caută verighete şi inele de logodnă merge aici“

Horaţiu Vasilescu, managing director al Teilor:

Vom continua expansiunea, anul viitor avem planificate deschideri la Constanţa, Ploieşti şi Timişoara, toate în malluri, iar în 2017 vom merge în proiectul Open Ville al grupului Iulius. Vizăm toate oraşele de peste 150.000 de locuitori.

Horaţiu Vasilescu, managing director al Teilor: Vom continua expansiunea, anul viitor avem planificate deschideri la Constanţa, Ploieşti şi Timişoara, toate în malluri, iar în 2017 vom merge în proiectul Open Ville al grupului Iulius. Vizăm toate oraşele de peste 150.000 de locuitori.

Autor: Cristina Rosca

27.10.2015, 00:08 2186

Lanţul de bijuterii Teilor va deschide până la finalul anului patru magazine, dintre care unu la parterul centrului comercial Unirea Shopping Center, unul dintre mallurile cu cel mai mare trafic din Capitală, care a atras la parter nume precum Zara, Koton sau H&M.

Compania are în prezent 14 unităţi în mai multe oraşe din ţară, precum Piteşti, Târgo­vişte, Craiova sau Bucureşti, şi un magazin online.

„Mergem la par­terul ma­gazinului Uni­rea Sho­pping Center în lo­cul singurului ma­gazin exclusiv de bijuterii din centrul co­mercial, Cielo Ve­ne­zia, care s-a închis. Trebuie să fim prezenţi, aici este traficul. Spaţiul nu va fi foarte mare, de circa 35 mp, fiind amplasat lângă scările care duc la etaj, lângă magazinul Koton“, spune Horaţiu Vasi­lescu, managing director al companiei.

Magazinul va fi deschis la începutul lunii decembrie, pentru a prinde sărbătorile de iarnă. Deşi va fi mai mică, această unitate va avea acelaşi concept ca în restul mallurilor, însă se va paria pe multe vitrine şi multă sticlă. „Vom fi singurul magazin exclusiv de bijuterii din Unirea Shopping Center. Vom merge cu toate gamele de produse, însă va fi un magazin accesibil pentru că profilul cumpărătorului este diferit de cel din Băneasa Shopping City.“ Horaţiu Vasilescu mai spune că oricine doreşte să îşi cumpere verighete şi inele de logodnă merge şi prin Unirea Shopping Center, astfel că un retailer de profil trebuie să fie prezent aici. Investiţia într-un magazin Teilor se ridică la 150.000 de euro fără stoc.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO