Retail&Agrobusiness

Brandul „Bebe Drag“, pariul unui antreprenor român pe piaţa de 80 de milioane de lei a produselor de îngrijire a copiilor

Brandul „Bebe Drag“, pariul unui antreprenor român...

Autor: Georgiana Mihalache

03.08.2017, 21:00 401

Multinaţionalele Johnson & Johnson România, Beiersdorf România (Nivea Baby) şi Avon Cosmetics controlează peste jumătate din piaţă. 

Viva Natura din Capitală, un brand de cosmetice construit de antreprenorul Leonard Răduţ în urmă cu un deceniu, a ajuns anul trecut la afaceri de circa 4,9 milioane de lei (1 mil. euro), în avans cu 22% faţă de 2015. 

Planurile pentru anul acesta vizează creşterea unui brand de creme şi loţiuni naturale destinate copiilor. 

„Avem produse pentru îngrijirea copiilor, şampoane, loţiuni de corp, aproape naturale. Acum am început să lansăm produsele pentru copii Bebe Drag şi de două săptămâni le şi vindem. Ne-am gândit că noi am făcut progrese în cercetare în direcţia produselor cosmetice naturale şi copiii sunt primii pe care vrem să-i protejăm“, a spus Leonard Răduţ pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO