Retail&Agrobusiness

Brandul de bere Heineken a avut vânzări mai mari cu peste 10% în primul semestru

Brandul de bere Heineken a avut vânzări mai mari cu...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.08.2016, 00:05 136

Heineken, brand al producătorului olandez cu acelaşi nume, a avut în primul semestru vânzări în volum cu peste 10% mai mari faţă de perioada similară a anului trecut, România fiind una dintre cele cinci ţări unde marca a livrat volume mai mari cu două cifre, arată ultimul raport al companiei.

Practic, România este a doua  ţară din Europa dată ca exemplu de creştere puternică în prima parte a anului, alături de Marea Britanie. Brandul a mai crescut cu peste 10% în Brazilia, Mexic, Noua Zeelandă şi Cambodgia. Acestea sunt primele rezultate ale unui brand de bere după primul semestru şi sunt un prim semn că în prima parte a anului evoluţia pozitivă a pieţei de anul trecut a continuat. În 2015, consumul de bere a crescut cu 6,5% faţă de anul precedent, revenind pe plus după doi ani consecutivi pe scădere. Astfel, consumul per capita a ajuns la 80 de litri anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO