Brandul de bere Heineken şi-a majorat vânzările în România cu peste 10% în 2017 pentru al doilea an consecutiv

13 feb 2018 Autor: Dana Ciriperu

Brandul de bere Heineken, din portofoliul producătorului cu acelaşi nume, a înregistrat vânzări cu peste 10% mai mari în România în 2017, acesta fiind al doilea an consecutiv în care compania înregistrează o creştere de peste două cifre cu brandul său fanion.

Potrivit celui mai recent raport al companiei, România se numără printre cele cinci ţări în care voumele brandului s-au majorat cu peste 10%. „Volumele brandului Heineken au crescut cu 4,5%, una dintre cele mai puternice performanţe raportate în ultimii ani.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.02.2018

 
Cuvinte cheie:
Heineken
, brand
, romania
, bere
, vanzari
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide