Brandul de bijuterii Malvensky vrea ca în 3-5 ani să deschidă magazine la Londra şi New York

6 oct 2017 Autor: Cristina Rosca

Magazinul Malvensky de pe strada Paris, 61, A are o suprafaţă de 140 mp. Brandul a fost fondat de Malvina Cservenschi acum cinci ani.

Brandul de bijuterii Mal­vensky, lansat de antreprenoarea Malvina Cservenschi acum cinci ani de zile, a ajuns anul trecut la afaceri de peste 720.000 de euro, iar compania are planuri de creştere după ce a deschis un magazin monobrand în cartierul bucu­reştean Dorobanţi.

Noul magazin de pe strada Paris, 61 A, are o suprafaţă de 140 mp şi a necesitat o investiţie de circa 160.000 de euro, peste bugetul estimat iniţial.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.10.2017

 
Cuvinte cheie:
Malvensky
, bijuterii
, brand
, deschidere
, new york
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide