Retail&Agrobusiness

Brandul Napolact a avut vânzări mai mari cu peste 10% anul trecut, într-o piaţă care a crescut cu 5%

Brandul Napolact a avut vânzări mai mari cu peste 10%...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.04.2016, 13:05 421
Brandul Napolact, care reprezinta circa 60% din cifra de afaceri de pe plan local a producatorului de lactare FrieslandCampina, a avut anul trecut vanzari mai mari cu 10% fata de anul precedent. FrieslandCampina Romania are o cifra de afaceri de circa 90 milioane de euro anual, de unde rezulta ca brandul Napolact are vanzari in jurul cifrei de 55 milioane de euro, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. 
 
" Anul trecut cifra de afaceri a companiei n-a suferit o modificare semnificativa fata de cifra inregistrata in 2014, insa brandul Napolact a crescut cu peste 10% intr-o piata care a crescut cu 5-6% anul trecut, in special datorita reducerii TVA la alimente", a spus Cornel Caramizaru, executivul roman care conduce de aproximativ trei luni operatiunile locale ale FrieslandCampina. 
Piata lactatelor este estimata la 80-900 milioane de euro anual ( inclusiv piata neagra), anul trecut a crescut dupa mai multi ani de scaderi sau stagnari.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO