Retail&Agrobusiness

Brandul românesc de modă PPT Preţuri Pentru Tine pariază pe expansiune în Europa după ce a ajuns la 190 de magazine pe trei pieţe

Magazinele se poziţionează pe segmen­tul preţurilor mici, pariind astfel pe volume mari de vânzări

Magazinele se poziţionează pe segmen­tul preţurilor mici, pariind astfel pe volume mari de vânzări

Autor: Cristina Roşca

03.11.2017, 00:08 3199

Retailerul de modă PPT Preţuri Pentru Tine, lansat în 2006 de patru antreprenori locali, va ajunge la finalul acestui an la 187 de magazine în România, Republica Moldova şi Bulgaria şi face acum paşi pentru extinderea regională. Astfel, sunt vizate alte şase state – Serbia, Bosnia & Herţegovina, Muntenegru, Albania, Ucraina şi Georgia.

„Compania este pregătită pentru intrarea pe pieţele învecinate, unde am iden­tificat o pătură de consu­matori cu aceleaşi caracte­ristici ca în România. Avem peste 30 de furnizori strategici din străinătate şi suntem în proces de dezvoltare a reţelei de furnizori locali şi extindere a gamei sortimentare. Strategia de expansiune presupune abor­darea ambelor segmente, atât magazinul de proximitate, cât şi comerţul modern, în oraşele medii şi mari“, a declarat Andrada Verdeş, CEO al grupului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO