Brandul spaniol Nanos intră în lupta pentru cei 320 mil. euro pe care românii îi cheltuie pe haine pentru copii

21 apr 2017 Autor: Cristina Rosca

Brandul spaniol Nanos a deschis ieri, 20 apri­lie, primul magazin din România, acesta fiind am­palsat în mallul Promenada din zona de nord a Bucureştiului.

Zona este totodată unul dintre cele mai im­portante poluri de birouri din Capitală, găz­duind câteva zeci de mii de corporatişti care câştigă salarii peste media de circa 490 de euro net lunar.

Magazinul Nanos va fi amplasat la nivelul -1 al mallului, potrivit unui anunţ al centrului comercial. Bran­dul spaniol Nanos are o isto­rie de peste jumătate de secol şi are la nivel mondial 70 de ma­gazine în care se vând haine pentru copii cu vârste cu­prinse între zero şi 14 ani. Bran­dul se va poziţiona pe seg­mentul premium, pe o piaţă unde preţul joacă un rol important.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.04.2017

 
Cuvinte cheie:
Nanos
, brand
, copii
, haine
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide