Retail&Agrobusiness

Brandul spaniol Nanos intră în lupta pentru cei 320 mil. euro pe care românii îi cheltuie pe haine pentru copii

Brandul spaniol Nanos intră în lupta pentru cei 320...

Autor: Cristina Rosca

21.04.2017, 00:05 563

Brandul spaniol Nanos a deschis ieri, 20 apri­lie, primul magazin din România, acesta fiind am­palsat în mallul Promenada din zona de nord a Bucureştiului.

Zona este totodată unul dintre cele mai im­portante poluri de birouri din Capitală, găz­duind câteva zeci de mii de corporatişti care câştigă salarii peste media de circa 490 de euro net lunar.

Magazinul Nanos va fi amplasat la nivelul -1 al mallului, potrivit unui anunţ al centrului comercial. Bran­dul spaniol Nanos are o isto­rie de peste jumătate de secol şi are la nivel mondial 70 de ma­gazine în care se vând haine pentru copii cu vârste cu­prinse între zero şi 14 ani. Bran­dul se va poziţiona pe seg­mentul premium, pe o piaţă unde preţul joacă un rol important.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO