Retail&Agrobusiness

Businessul Dr. Oetker a făcut anul trecut primul pas înapoi: minus 3%

Businessul Dr. Oetker a făcut anul trecut primul pas...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

21.04.2017, 00:05 502

Dr. Oetker Ro, filiala locală a grupului german cu acelaşi nume, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 285,5 mil. lei (64 mil. euro), în scădere cu 3% faţă de anul precedent, arată calculele ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanţe.

Astfel, producătorul de ingrediente şi alimente cunoaşte prima scădere a businessului în ultimii şase ani. Pe de altă parte, profitul net al companiei s-a majorat anul trecut cu 3%, până la circa 19 mil. lei ( 4,2 mil. euro). Şi numărul mediu de salariaţi ai companiei a crescut anul trecut la 515 persoane, faţă de 465 în anul anterior, mai arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Dr. Oetker România are în portofoliu produse precum ingrediente pentru prăjituri, deserturi pudră, conservanţi pentru legume şi fructe, pizza şi snackuri congelate.

Dr. Oetker a intrat pe piaţa locală în 1998 şi are o istorie de peste 120 de ani pe plan internaţional. Grupul german deţine în România o fabrică în judeţul Argeş şi s-a extins în ultimii ani prin achiziţii. La finalul anului trecut, compania a achiziţionat brandul de patiserie congelată Moră­riţa de la compania Pano­via Prod, ce activează în localitatea Olteniţa, ju­deţul Călăraşi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO