Retail&Agrobusiness

Businessul Miele din România l-a depăşit pentru prima dată pe cel din Bulgaria, dar rămâne mult în urma celui din Ungaria

Loredana Butnaru, director de vânzări Miele România: Ne este greu să facem o previziune pe 2016. În cel mai pesimist caz o să avem o creştere de 10%.

Loredana Butnaru, director de vânzări Miele România: Ne este greu să facem o previziune pe 2016. În cel mai pesimist caz o să avem o creştere de 10%.

Autor: Roana Rotaru, Cristina Rosca

21.01.2016, 00:06 827
Aspiratoarele, maşinile de spălat şi uscătoarele au contribuit cu mai bine de 50% la cifra de afaceri din România a produ­căto­ru­lui german de electrocasnice de lux Miele, care a avut anul trecut un nivel al bu­sinessului de 15,6 milioane de lei, cu 65% mai mare decât în 2014. Acestea sunt de altfel produsele cu cele mai mici preţuri, mo­tiv pentru care volumele de vânzări reali­zate de ele sunt mari. Un aspirator costă între 669 şi 2.000 de lei, potrivit ultimelor date ale ZF.
 
„Aspiratoarele au reprezentat circa 25% din vânzări, foarte aproape sunt maşinile de spălat care au avut o pondere în cifra de afaceri de aproximativ 20%, urmate cu 14% de uscătoare. Pe poziţiile următoare vin produsele profesionale şi alte categorii“, a declarat Loredana Butnaru (38 de ani), director de vânzări Miele România. Din această poziţie ea conduce operaţiunile de retail locale ale producătorului german.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO