Retail&Agrobusiness

Businessul Nestle din România a ajuns la peste 764 milioane de lei în 2016 “A fost cel mai bun an din istorie”

Businessul Nestle din România a ajuns la peste 764...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

28.03.2017, 12:56 247

Nestle România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cafelei, dulciurilor, dar şI a mâncării pentru animale, a terminat anul 2016 cu o cifră de afaceri de peste 764 de milioane de lei, în creştere cu 13% faţă de anul precedent, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie şI cele de pe mfinante.ro.

“2016 a fost cel mai bun an din istoria Nestle România ca mărime a businessului. Toate categoriile pe care le avem în portofoliu au fost în creştere. În România, Nestle a avut cea mai mare creştere din regiune. Am beneficiat de reducerea TVA la alimente la 9% începând cu 1 iunie 2015 şi mai apoi de scăderea cotei TVA generală la 20%”, a declarat Hervé de Froment, general manager al Nestle România. Compania este activă în domeniul cafelei, al dulciurilor, al cerealelor pentru mic dejun, al produselor dedicate alimentaţiei copiilor, al produselor culinare, dar şi al mâncării pentru animale. Nestle are în portofoliu produse precum Nescafe, Maggi, Joe, Lion, Kit Kat, Nesquik, NAN sau Purina.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO