Retail&Agrobusiness

Carrefour accelerează expansiunea pe formatul Supeco, un mix de discounter şi cash & carry

Formatul Supeco, adus în toamna lui 2014 de Carrefour pe piaţa românească, a fost lansat iniţial în Spania

Formatul Supeco, adus în toamna lui 2014 de Carrefour pe piaţa românească, a fost lansat iniţial în Spania

Autor: Cristina Rosca

14.11.2017, 00:05 1038
Francezii au dublat reţeaua la opt magazine în acest an după ce în primii trei ani de prezenţă au stat în expectativă.
 
Grupul francez Carrefour a deschis cel de-al optulea magazin sub brandul Supeco la Balş, judeţul Olţ, o localitate cu mai puţin de 20.000 de locuitori, potrivit unui anunţ făcut public de Eric Bouin, directorul lanţului, pe profilul său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO