Retail&Agrobusiness

Carrefour deschide un magazin Supeco în Focşani şi ajunge la şapte unităţi sub acest brand. „Supeco se adresează celor care doresc să facă economii. Sunt multe produse vrac, se pot cumpăra câte 100 de grame.“

Magazinele care funcţionează sub brandul Supeco au suprafeţe care variază între 1.500 şi 2.000 mp

Magazinele care funcţionează sub brandul Supeco au suprafeţe care variază între 1.500 şi 2.000 mp

Autor: Alina-Elena Vasiliu

03.10.2017, 00:05 1904
Grupul francez Carrefour, al doilea cel mai mare jucător din retailul local, deschide joi al şaptelea magazin Supeco de pe piaţa locală, la Focşani. Acesta se va adăuga celorlalte şase uni­tăţi de acest tip pe care grupul le are în România.
 
„Avem deja şase magazine Supeco, în Râmnicu Vâlcea, Târgovişte, Slatina, Giur­giu, Ga­laţi şi Craiova“, spun repre­zen­tanţii Carrefour.
 

Magazinul Supeco din Foc­şani este o investiţie de la zero, care nu înlocuieşte o altă uni­tate din portofoliul grupului, după cum a fost cazul altor unităţi Supe­co (precum cea din Cra­iova), ce au fost deschise în locul maga­zinelor Billa, intrate în portofoliul Carrefour la sfârşitul anului 2015.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO