Carrefour îşi păstrează locul doi în retailul alimentar după un avans de aproape 20%

5 iun 2018 Autor: Dana Ciriperu

 

Carrefour România, reţeaua de magazine prin care grupul francez ope­rează cea mai mare par­te a businessului lo­cal, a ra­portat anul trecut o cifră de afaceri de 6,74 mi­­liarde de lei, în creş­tere cu 19% faţă de 2016, re­zul­tat cu care compa­nia se menţine pe locul doi în comerţul alimen­tar după Kaufland.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.06.2018

 
Cuvinte cheie:
carrefour
, avans
, pastrare
, profit net
, companie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide