Retail&Agrobusiness

Cât sunt dispuşi românii să cheltuie pentru achiziţia online a cadourilor de Crăciun. Produsele de înfrumuseţare şi de îngrijire corporală sunt în topul preferinţelor

Cât sunt dispuşi românii să cheltuie pentru...
10.12.2016, 10:00 215

Românii au alocat anul acesta pentru achiziţia online de cadouri de Crăciun un buget mediu de 190 de euro (aproximativ 860 de lei), un buget identic cu cel al  belgienilor şi dublu faţă de cât şi-au propus croaţii să cheltuiască în perioada sărbătorilor, potrivit unui studiu realizat de grupul coletărie şi curierat expres DPD.

Dintre cele 21 de ţări analizate, România se află la jumătatea clasamentului, după suma medie pe care românii vor s-o aloce cadourilor de Crăciun, devansând state cu economii mai puternice precum Olanda, Polonia, Portugalia sau Ungaria şi, pe primul loc după diferenţa de buget faţă de anul trecut.

„Sondajul reflectă clar apetitul dezvoltat al românilor pentru cumpărăturile online. 93% dintre respondenţi spun că vor achiziţona online cadouri pentru cei dragi. Astfel, ţara noastră este în fruntea statelor cu cea mai mare intenţie de cumpărare online de Crăciun. Cifrele sunt peste aşteptări, având în vedere că doar 37% dintre cei chestionaţi se declară cumpărători online fideli. În schimb, în Olanda, ţară cu cei mai mulţi cumpărători online fideli, doar jumătate vor să achiziţioneze daruri de sărbători din e-commerce”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România, una dintre cele mai importante companii de pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO