Retail&Agrobusiness

Cătălin Potop, director comercial Elba: “Partea de Vest a rămas fără oameni, nu putem da drumul la o secţie pentru că nu avem forţă de muncă”

Cătălin Potop, director comercial Elba: “Partea de...

Autor: Mihaela Pascari

20.09.2016, 14:57 1091

“Timişoara este susţinută de Şcoli Profesionale, însă unii aleg să rămână, iar alţii să plece în afară. Partea de Vest a ţării a rămas fără oameni, nu putem da drumul la o secţie pentru că nu avem forţă de muncă”, a spus Cătălin Potop, director comercial în cadrul Elba, prezent la conferinţa ZF Branduri Româneşti. 

De asemenea, el mai spune că şi instituţiile universitare susţin brandul de ţară. 

“Brandurile româneşti au nevoie de sprijin de la autorităţi, s-au făcut paşi în acest sens, dar ceea ce vedem în prezent la televizor este o chestiune de adresabilitate largă. Acolo oamenii îşi promovează propriile interese”. 

“Brandul nostru există din 1921, lumea întreabă dacă mai facem baterii. Nu mai facem baterii, nu ne mai  adresăm acestor segmente. Acum suntem strâns legaţi de Dacia, soluţiile lor au fost generalizate pentru alţi producători”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO