Retail&Agrobusiness

Cel mai bun an pentru francezii de la Carrefour: afacerile au ajuns la 8,3 mld. lei, cu 50% mai mult decât în 2008, anul de boom

Cel mai bun an pentru francezii de la Carrefour:...

Autor: Cristina Roşca

29.05.2017, 00:06 126

Grupul Carrefour a terminat anul trecut cu afaceri de 8,3 mld. lei, în urcare cu 10% faţă de anul anterior şi cu peste 50% mai mari decât în 2008, ultimul an de boom economic.

Gigantul francez, prezent pe piaţa locală cu aproape 300 de magazine sub mai multe formate, îşi consolidează astfel a doua poziţie în topul celor mai mari jucători din comerţ, după nemţii de la Kaufland, care încă nu şi-au anun­ţat rezultatele pe anul trecut. Avansul de 10% faţă de 2015 a venit într-o pe­rioa­dă în care consumul creşte sus­ţinut (cu 13,5% anul trecut), iar Carrefour se extinde pe toate forma­tele.

Cifra de afaceri cuprinde rezul­tate­le a trei companii, Carrefour România, cea care operează hipermarketurile şi proximitatea, Columbus Operaţional, cea care încă operează reţeaua preluată de la Billa şi entitatea juridică ce administrează supermarketurile Market, respectiv Artima.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO