Grupul Carrefour a terminat anul trecut cu afaceri de 8,3 mld. lei, în urcare cu 10% faţă de anul anterior şi cu peste 50% mai mari decât în 2008, ultimul an de boom economic.
Gigantul francez, prezent pe piaţa locală cu aproape 300 de magazine sub mai multe formate, îşi consolidează astfel a doua poziţie în topul celor mai mari jucători din comerţ, după nemţii de la Kaufland, care încă nu şi-au anunţat rezultatele pe anul trecut. Avansul de 10% faţă de 2015 a venit într-o perioadă în care consumul creşte susţinut (cu 13,5% anul trecut), iar Carrefour se extinde pe toate formatele.
Cifra de afaceri cuprinde rezultatele a trei companii, Carrefour România, cea care operează hipermarketurile şi proximitatea, Columbus Operaţional, cea care încă operează reţeaua preluată de la Billa şi entitatea juridică ce administrează supermarketurile Market, respectiv Artima.