Retail&Agrobusiness

Cel mai puternic grup de francize de fashion de pe piaţa românească aduce un nou brand de modă

Cel mai puternic grup de francize de fashion de pe piaţa...

Autor: Cristina Rosca

20.07.2016, 07:00 2527

Grupul Peeraj, cel mai puternic grup de francize de modă din România, va deschide în toamnă în mallul Veranda de la Obor primul magazin din România sub brandul francez Tati. Primul magazin al brandului de tip discount va măsura circa 1.700 mp, o suprafaţă relativ mare pentru piaţa de modă şi decoraţiuni, care îl poziţionează ca ancoră în mallul ridicat de familia Pogonaru în zona Bucur Obor. O altă ancoră este hipermarketul Carrefour.

„Magazinul Tati va vinde în proporţie de 40% haine, restul fiind împărţit între produse de beauty şi bunuri pentru decorarea locuinţei“, spune Sachin Arora, cel care conduce businessul local şi care este de altfel şi unul dintre acţionarii grupului. Familia sa a fondat în urmă cu mai bine de patru decenii grupul Peeraj în Emiratele Arabe Unite, businessul continuând şi azi să fie unul  de familie. România este de altfel singura piaţă unde grupul din Emiratele Arabe Unite are ca ţintă retailul, în celelalte ţări - Afganistan, Emirate, Irak, India sau Kenia - concentrându-şi atenţia asupra unor domenii precum petrol şi gaze naturale, logistică, imobiliare sau industrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO