Cel mai puternic grup de francize de fashion din România aduce în Băneasa echivalentul Zara pentru moda masculină

1 feb 2016 Autor: Cristina Rosca

Grupul Peeraj, cel mai pu­ter­nic grup de francize de modă din România, va deschide la jumă-tatea lunii martie în Băneasa Shop­­ping City primul magazin sub brandul Boggi.
 
Acesta este un brand italian dedicat doar băr­baţilor, şi se poziţionează între segmentul mass market şi lux. Unul dintre com­petitorii săi este brandul Massimo Dutti, parte a grupului spaniol Inditex, care mai deţine şi alte nume în portofoliu, precum Zara, Bershka sau Pull&Bear.
 
Preţul unui costum în maga-zinele Boggi începe de la 450 de euro, însă în medie costă 650 de euro, potrivit oficialilor Peeraj. Grupul deţine în România un portofoliu de peste zece branduri de modă cu circa 70 de magazine şi afaceri de 35 mil. euro, potrivit ultimelor date ale ZF.
 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 01.02.2016

 
Cuvinte cheie:
fashion
, grup
, moda
, romania
, baneasa
, zara
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide