Retail&Agrobusiness

Centrul Comercial Auchan Drumul Taberei a ajuns la un grad de ocupare de 80%

Centrul Comercial Auchan Drumul Taberei a ajuns la un...

Autor: Bogdan Alecu

08.02.2018, 16:14 3860

Dezvoltatorul imobiliar Immochan a contractat 80% din suprafaţa centrului comercial Auchan Drumul Taberei către branduri precum Starbucks, 5 to go, KFC, Calif, Crouton, Sushi Master şi Nedelya. Mixul comercial este completat de segmentul de servicii prin Norauto, UPC, Top Shop şi brandul braşovean – librăria Bookcity. 

Immochan a iniţializat în 2017 un proces de transformare a centrului comercial Auchan Drumul Taberei, ce va conduce la extinderea suprafeţei comerciale cu 2.400 mp şi creşterea numărului de magazine cu 30 de noi unităţi, extindere realizată în urma unei investiţii de 10 mil. euro. Potrivit companiei, lucrările sunt realizate în proporţie de peste două treimi. Etapa de relocare a principalilor chiriaşi – Flanco, Decimas, Pepco, Hippoland şi dm, din parter la etajul 1 a fost încheiată în luna ianuarie 2018. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO