Cine este Mounir Halawani, libanezul care a vândut Morăriţa către Dr. Oetker

15 dec 2016 Autor: Mădălina Panaete

Mounir Halawani, care a vândut recent brandul de patiserie congelată Morăriţa către Dr. Oetker, este unul dintre cei mai discreţi oameni de afaceri de pe plan local.
 
El a venit să facă afaceri în România încă din anii ’70, când România se număra printre cele mai mari pieţe exportatoare de produse de origine animală. În prezent, el are, împreună cu familia sa, businessuri în special în industria alimentară, conform celor mai recente date. Cea mai cunoscută afacere a sa este furnizorul de legume congelate Frigorifer Tulcea, pe care l-a răscumpărat în acest an de la Smithfield, cel mai mare jucător de pe piaţa de carne de porc din România. 
 
Grupul Smithfield a intrat în acţionariatul companiei în urmă cu aproximativ zece ani, tranzacţia ridicându-se la câteva zeci de milioane de euro având în vedere că a venit la pachet cu o altă firmă, Agroalim Distribution.  La momentul vânzării către Smithfield, Frigorifer Tulcea era cel mai mare depozit frigorific din ţară. Compania are în portofoliu produse precum Casa Ţărănească şi Edna.
 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 15.12.2016

 
Cuvinte cheie:
vanzare
, brand
, oameni de afaceri
, plan
, crestere
, romania
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide