Clujenii de la Farmec au investit 57.000 de euro în primul magazin Gerovital din Timişoara

14 iun 2017 Autor: Cristina Bellu

Farmec Cluj, cel mai important producător român de cosmetice, continuă dezvoltarea reţelei de magazine de brand şi deschide la Timişoara prima unitate Gerovital, după o investiţie de 57.000 de euro.

Acesta este cel de-al doilea spaţiu propriu al companiei clujene în Timişoara, după ce anul trecut a fost inaugurat primul magazin Farmec.

“La un an de la deschiderea unităţii Farmec, primul magazin de brand în Timişoara, aducem mai aproape de iubitorii mărcii Gerovital soluţiile de îngrijire 100% româneşti. Unitatea oferă consumatorilor o gamă atractivă de produse, recomandări personalizate în funcţie de nevoile proprii, astfel încât fiecare să poată găsi cele mai bune variante de îngrijire”, a spus Mircea Turdean, Director general al companiei Farmec.

În ţară, Farmec deţine alte opt magazine Gerovital, dintre care trei în Bucureşti şi câte unul în Constanţa, Craiova, Cluj-Napoca, Ploieşti şi Piatra Neamţ.

În stră­­ină­tate com­pa­nia a deschis, în colaborare cu partenerii locali şapte ma­gazine Gerovital - în Italia, Spania, Ungaria, Franţa şi Grecia.

Anul trecut, Farmec a raportat afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 milioane de euro), în creştere cu 14% faţă de cifra de afaceri realizată în 2015.

Şi vânzările în magazinul online al companiei au înregistrat o creştere semnificativă, acestea fiind mai mari cu 25% în 2016, după ce în anul precedent depăşiseră 1 milion de euro.

Conform datelor agen­ţiei de cer­cetare de piaţă Nielsen, citate de repre­zen­tanţii Far­mec, Gero­vi­­tal s-a menţinut şi în anul 2016 în poziţia de lider de piaţă pe seg­men­tul produselor de îngri­jire a tenului (cu o cotă de piaţă de 23,3%), cât şi pe cel de în­gri­jire a firului de păr (cu o cotă de piaţă de 25,9%).

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
timisoara
, farmec
, cluj
, magazin
, brand
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide