Farmec Cluj, cel mai important producător român de cosmetice, continuă dezvoltarea reţelei de magazine de brand şi deschide la Timişoara prima unitate Gerovital, după o investiţie de 57.000 de euro.
Acesta este cel de-al doilea spaţiu propriu al companiei clujene în Timişoara, după ce anul trecut a fost inaugurat primul magazin Farmec.
“La un an de la deschiderea unităţii Farmec, primul magazin de brand în Timişoara, aducem mai aproape de iubitorii mărcii Gerovital soluţiile de îngrijire 100% româneşti. Unitatea oferă consumatorilor o gamă atractivă de produse, recomandări personalizate în funcţie de nevoile proprii, astfel încât fiecare să poată găsi cele mai bune variante de îngrijire”, a spus Mircea Turdean, Director general al companiei Farmec.
În ţară, Farmec deţine alte opt magazine Gerovital, dintre care trei în Bucureşti şi câte unul în Constanţa, Craiova, Cluj-Napoca, Ploieşti şi Piatra Neamţ.
În străinătate compania a deschis, în colaborare cu partenerii locali şapte magazine Gerovital - în Italia, Spania, Ungaria, Franţa şi Grecia.
Anul trecut, Farmec a raportat afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 milioane de euro), în creştere cu 14% faţă de cifra de afaceri realizată în 2015.
Şi vânzările în magazinul online al companiei au înregistrat o creştere semnificativă, acestea fiind mai mari cu 25% în 2016, după ce în anul precedent depăşiseră 1 milion de euro.
Conform datelor agenţiei de cercetare de piaţă Nielsen, citate de reprezentanţii Farmec, Gerovital s-a menţinut şi în anul 2016 în poziţia de lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a tenului (cu o cotă de piaţă de 23,3%), cât şi pe cel de îngrijire a firului de păr (cu o cotă de piaţă de 25,9%).