Retail&Agrobusiness

Coca-Cola vrea să formeze antreprenori români şi oferă educaţie financiară

Coca-Cola vrea să formeze antreprenori români şi...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

12.02.2018, 00:04 425

Coca-Cola, liderul pieţei de băuturi răcoritoare din România, a lansat „Future Makers“, program de educaţie antreprenorială, implementat de Global Shapers Bucharest Hub şi Social Innovation Solutions şi finanţat de Fundaţia Coca-Cola.

Programul „Future Makers“ se adresează persoanelor cu vârsta cuprinsă între 20 şi 29 de ani, care vor să dobândească cunoştinţele necesare începerii unei afaceri. Acesta are două componente de intervenţie: 35 ateliere de antreprenoriat în 13 judeţe: Bucureşti – Ilfov, Constanţa, Prahova, Braşov, Sibiu, Dolj, Galaţi, Timiş, Cluj, Mureş, Bacău, Neamţ şi Iaşi, ce  vor avea loc în perioada februarie – mai 2018 şi o competiţie de iniţiative antreprenoriale, cu premii totale de 20.000 de euro.

Prin intermediul atelierelor de antreprenoriat, „Future Makers“ va pune la dispoziţia a 1.500 de tineri din România informaţiile necesare şi suportul unei comunităţi de profesionişti în afaceri.

Competiţia de afaceri va avea mai multe etape. În perioada februarie-mai, va avea loc înregistrarea online a iniţiativelor antreprenoriale.  La sfârşitul acestei perioade, vor fi alese 50 de echipe finaliste (iniţiative antreprenoriale) care vor urma, timp de 3 luni, un program de pregătire şi mentorat, în care vor lucra la dezvoltarea planurilor de afaceri. Programul se va încheia în noiembrie 2018.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO