Retail&Agrobusiness

Cora a închis magazinul online. „Îl redeschidem în câteva zile“

Cora a închis magazinul online. „Îl redeschidem în...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

13.04.2016, 00:05 2481
Retailerul Cora a închis în urmă cu trei săptămâni magazinul online pentru relansare şi îşi va schimba denumirea din coradrive.ro în cora.ro. Reprezentanţii lanţului de hipermarketuri spun că redeschiderea va avea loc în curând, deşi la adresa unde putea fi găsit site-ul până acum se arată că portalul redevine funcţional pe 11 aprilie.
 
„Se lucrează doar la interfaţă, vom redeschide site-ul în câteva zile“, spune echipa de comunicare a companiei.
 
Platforma online a fost închisă pe 25 martie, iar de atunci clienţii nu mai pot cumpăra de pe internet produsele retai­lerului. Cora a anunţat la începutul acestui an că va extinde gama de produse din online de la 30.000 de articole la peste 50.000, respectiv toate bunurile care se găsesc şi în offline.
 
În planul făcut public în 2015, compania anunţa că îşi propune să reia expansiunea pe online, concomitent cu ex­tinderea unuia dintre magazinele din Constanţa.  Anul trecut, Cora a închis un hipermarket din Arad. Lanţul este prezent pe piaţa locală de mai bine de un deceniu cu o reţea de doar 11 unităţi. Cora este în prezent lanţul cel mai puţin extins din România (în afară de Real, care a vândut deja cea mai mare parte a hipermarketurilor către Auchan şi care mai are doar patru magazine), astfel că ar putea fi o ţintă pentru concurenţii de la Carrefour sau Auchan, care activează pe acelaşi segment şi pe acelaşi format. Mai mult, surse din piaţă au afirmat anterior că franco-belgienii analizează chiar vânzarea pe bucăţi a reţelei.
 
Afacerile Cora au avut o evoluţie timidă în criză, cifra de afaceri avansând cu doar 16% în perioada 2008-2014, deşi numărul de magazine a crescut de patru ori, de la trei la 12. În 2013 Cora a intrat şi pe segmentul online, cu Cora Drive, un sistem care permite realizarea cumpărăturilor pe internet şi ridicarea lor din magazin. Până acum compania avea un singur punct de unde se puteau ridica, în cartierul Militari, unde reţeaua are cel mai bun magazin al său. Retailerul va deschide anul acesta trei noi puncte – la magazinele Cora Pantelimon, Cora Sun Plaza şi Cora Alexandriei, din Bucureşti. Din cele 11 magazine pe care retailerul le deţine pe piaţa locală, patru sunt amplasate în Bucureşti.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO