Corina Chiorean, CEO al Grup Şapte: „În oraşele mici se dezvoltă un fel de patriotism local vizavi de branduri. Producătorii locali depăşesc brandurile consacrate“

5 mar 2018 Autor: Simona Tatu

Corina Chiorean, CEO al Grup Şapte, companie de marketing şi publicitate: „Shopping mallul a devenit o destinaţie de weekend în România şi o opţiune de petrecere a timpului liber“

Majoritatea consumatorilor români încă preferă să meargă la cumpărături în magazin atunci când vor să achiziţioneze un produs, chiar dacă retailul în mediul online începe să ia amploare, mai ales în sectorul produselor electrocasnice şi electronice, spune Corina Chiorean, CEO al Grup Şapte, companie de marketing şi publicitate.

„Românii se informează şi achiziţionează din ce în ce mai mult din mediul online, mai cu seamă când vine vorba despre electrocasnice şi electronice. Chiar dacă există opţiuni online şi pentru achiziţia produselor de folosinţă curentă, totuşi rata de adopţie a acestor noi mijloace e încă timidă, iar obiceiul de a face cumpărături în retailul fizic predomină în România“, a spus ea. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.03.2018

 
Cuvinte cheie:
achizitie
, grup
, produse
, branduri
, ceo
, comert
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide