Retail&Agrobusiness

Cornel Cărămizaru, directorul general Friesland: Strategia de a ne concentra pe un singur brand a dat rezultate. Napolact a ajuns la o cotă de piaţă de peste 10% în lactate

Cornel Cărămizaru, directorul general Friesland:...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

12.03.2018, 00:08 733

♦ Napolact este cel mai important brand din portofoliul grupului olandez Friesland Campina de pe plan local, generând mai bine de 60% din vânzările totale ale producătorului din România. Napolact ar putea raporta astfel vânzări de peste 50-60 mil. euro, potrivit estimărilor ZF.

Cornel Cărămizaru, mana­ge­rul român care conduce de mai bine de doi ani busi­nessul local al gru­pului olandez Friesland Cam­pina, spune că 2017 a fost un an bun pentru companie, cu creştere a vân­zărilor şi menţinerea companiei pe profit.

„Anul 2017 a fost un an al con­so­lidării, un an în care am continuat să investim în fabrici şi în brand. Ne-am con­centrat în con­ti­nuare pe dezvoltarea brandului Napolact şi obiec­tivul nostru prin­cipal este creşterea sustenabilă a businessului. Noi am început să aplicăm această strategie în urmă cu patru ani, am implementat toate măsurile ca dezvoltarea sustenabilă să fie realizată. Anul 2016 a fost primul an în care am reuşit să ne întoarcem la o situaţie profitabilă, lucru pe care am reuşit să-l facem şi anul trecut“, a declarat într-un interviu acordat ZF Cornel Cără­mi­zaru, 43 de ani, un manager care lucrează pentru FrieslandCampina Româ­nia din 2011. A început să lucreze în cadrul producătorului de lactate ca director de vânzări, iar în 2016 a fost promovat în funcţia de director general al companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO