Cornel Cărămizaru, managerul român care conduce de mai bine de doi ani businessul local al grupului olandez Friesland Campina, spune că 2017 a fost un an bun pentru companie, cu creştere a vânzărilor şi menţinerea companiei pe profit.
„Anul 2017 a fost un an al consolidării, un an în care am continuat să investim în fabrici şi în brand. Ne-am concentrat în continuare pe dezvoltarea brandului Napolact şi obiectivul nostru principal este creşterea sustenabilă a businessului. Noi am început să aplicăm această strategie în urmă cu patru ani, am implementat toate măsurile ca dezvoltarea sustenabilă să fie realizată. Anul 2016 a fost primul an în care am reuşit să ne întoarcem la o situaţie profitabilă, lucru pe care am reuşit să-l facem şi anul trecut“, a declarat într-un interviu acordat ZF Cornel Cărămizaru, 43 de ani, un manager care lucrează pentru FrieslandCampina România din 2011. A început să lucreze în cadrul producătorului de lactate ca director de vânzări, iar în 2016 a fost promovat în funcţia de director general al companiei.