Retail&Agrobusiness

Cristina Miclea, director de marketing Albalact: "Bugetul de marketing ajunge la circa 2 mil. euro pe an şi strategia noastră este să atragem cat mai mulţi tineri"

Cristina Miclea, directorul de marketing al Albalact:

"Bugetul de marketing variază. Acum 15 ani era cam 100.000 euro. Acum brandurile au crescut, la fel şi bugetul. Acum este undeva la 2 milioane euro pe an."

Cristina Miclea, directorul de marketing al Albalact: "Bugetul de marketing variază. Acum 15 ani era cam 100.000 euro. Acum brandurile au crescut, la fel şi bugetul. Acum este undeva la 2 milioane euro pe an."

Autor: Roxana Rosu

06.10.2017, 00:08 690

Grupul Albalact este cel mai mare jucător de pe piaţa locală de lactate privind cifra de afaceri, cu peste 500 mil. lei anul trecut. Compania are în portofoliu branduri precum Rarăul, Albalact, Fulga şi Zuzu.

Compania Albalact, intrată începand cu anul trecut în portofoliul gigantului francez Lactalis, are un buget de marketing anual de circa două milioane de euro, bani pe care îi investeşte în campanii menite să păstreze clienţii actuali şi să atragă unii noi, în special cei tineri.

"Bugetul de marketing variază. Acum 15 ani era cam 100.000 euro. Acum brandurile au crescut, la fel şi bugetul. Acum este undeva la 2 milioane euro pe an", povesteşte Cristina Miclea, director marketing al grupului Albalact. Ea a fost prezentă miercuri la cea de-a doua ediţie a Conferinţei Branduri Romaneşti organizată de Ziarul Financiar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO