Cristina Miclea, director de marketing Albalact: "Bugetul de marketing ajunge la circa 2 mil. euro pe an şi strategia noastră este să atragem cat mai mulţi tineri"

6 oct 2017 Autor: Roxana Rosu

Cristina Miclea, directorul de marketing al Albalact:

"Bugetul de marketing variază. Acum 15 ani era cam 100.000 euro. Acum brandurile au crescut, la fel şi bugetul. Acum este undeva la 2 milioane euro pe an."

Grupul Albalact este cel mai mare jucător de pe piaţa locală de lactate privind cifra de afaceri, cu peste 500 mil. lei anul trecut. Compania are în portofoliu branduri precum Rarăul, Albalact, Fulga şi Zuzu.

Compania Albalact, intrată începand cu anul trecut în portofoliul gigantului francez Lactalis, are un buget de marketing anual de circa două milioane de euro, bani pe care îi investeşte în campanii menite să păstreze clienţii actuali şi să atragă unii noi, în special cei tineri.

"Bugetul de marketing variază. Acum 15 ani era cam 100.000 euro. Acum brandurile au crescut, la fel şi bugetul. Acum este undeva la 2 milioane euro pe an", povesteşte Cristina Miclea, director marketing al grupului Albalact. Ea a fost prezentă miercuri la cea de-a doua ediţie a Conferinţei Branduri Romaneşti organizată de Ziarul Financiar.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.10.2017

 
Cuvinte cheie:
Albalact
, marketing
, buget
, director
, strategie
, tineri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide