Retail&Agrobusiness

Cu afaceri de 32 mil. euro, Oriflame şi-a înjumătăţit marja de profit în criză

Cu afaceri de 32 mil. euro, Oriflame şi-a...

Autor: Cristina Roşca

29.07.2014, 00:06 280
Producătorul suedez de cosmetice Oriflame a obţinut anul trecut în România afaceri de 143 mil. lei (32,4 mil. euro),  în scădere cu 6,5% faţă de 2012, cel mai bun an al companiei de vânzări directe pe piaţa locală după cifra de afaceri. Rezultatele obţinute anul trecut sunt însă cu 17% mai mari decât cele din anii de boom, 2013 fiind al doilea cel mai bun an pentru Oriflame în România.
 
Totuşi, încasările rămân departe de potenţialul maxim, în urmă cu doi ani, Karolina Georgieva, directorul general al Oriflame în România, spunea că nu va fi greu să se tripleze cifra de afaceri a grupului pe piaţa locală. Ea afirma că cel mai mare potenţial vine din zona rurală, unde numărul limitat de opţiuni îi va îndrepta pe clienţi către vânzările directe. Jucătorii care activează în domeniul vânzărilor directe - cum este cazul Avon, Oriflame şi Amway - au posibilitatea de a pătrunde prin intermediul reprezentanţilor în zona rurală, unde alţi competitori nu au acces.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO