Retail&Agrobusiness

Cu o creştere de 21,5%, vânzările online susţin avansul consumului în primele cinci luni ale anului

Cu o creştere de 21,5%, vânzările online susţin...

Autor: Cristina Rosca

07.07.2015, 00:08 830

Românii au cheltuit mai mulţi bani în perioada ianuarie-mai 2015 atât pe alimente dar şi pe haine, mobilă sau electronice, susţinând un avans al consumului de 4,3% în serie ajustată.

Consumul a crescut în primele cinci luni ale anului cu 4,3% în serie ajustată, motorul principal fiind comerţul online, unde achiziţiile au crescut în aceeaşi periodă cu 21,5%. La polul opus, există o singură categorie de produse unde vânzările au trecut în „teritoriul negativ” în perioada ianuarie-mai 2015 comparativ cu aceeaşi periodă a anului trecut.

Vânzările de produse farmaceutice, cosmetice şi bunuri de parfumerie în magazine specializate au fost astfel singurele care au înregistrat un declin de 2,3% în primele cinci luni din an, potrivit datelor de la Institutul Naţional de Statistică.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO