Retail&Agrobusiness

ZF Live. Rudolf Vizental, CIT Resources şi Cristian Oneţiu, antreprenor: Există şanse pentru companiile aflate în zona de dificultate. Valorile, potenţialul şi oamenii din interior sunt cheia către redresare

ZF Live. Rudolf Vizental, CIT Resources şi Cristian...

Autor: Corina Zamfir

12.06.2017, 00:06 393
Jumătate din numărul companiilor relevante din economia românească se află în zona de difi­cultate, adică se confruntă cu o supraîndatorare şi cu o lipsă de lichiditate, iar CIT Resources, parte a CITR Group, îşi propune să intervină pentru a ajuta antreprenorii să iasă din această zonă gri şi să exploateze la maximum valorile, potenţialul companiilor şi al oamenilor din interiorul ei, susţine Rudolf Vizental, CEO al CIT Resources.
 
„O intervenţie are succes dacă se rezolvă toate con­strângerile existente la un anumit moment, constrângeri care se referă la lichiditate, la rezolvarea supra­înda­torării şi la problemele existente la nivelul mana­ge­men­tului“, adaugă el în cadrul emisiunii de business ZF Live.
 
CIT Resources este un fond de investiţii care se adresează companiilor aflate în zona de dificultate nu doar din punctul de vedere al indicatorilor economici, ci şi din perspectiva barierelor de creştere.
 
„Primul lucru la care ne uităm este dacă businessul are un viitor, un rost în sistemul economic. Apoi trebuie să aibă deschidere către un partener, pentru că rolul nostru nu este un rol pasiv. Noi ne implicăm activ, ne suflecăm mânecile, ne apucăm de treabă şi intervenim“, spune Rudolf Vizental. Companiile precum CIT Resources sunt cele care conduc businessul, iar rolul antreprenorului este doar unul consultativ, completează Cristian Oneţiu. „Dacă ar fi să trecem astăzi de la plutonul rămas în urmă la zona câştigătorilor, ar trebui să evaluăm situaţia afacerii noastre ţinând cont de indicatorii de business. Se vorbeşte prea mult la colţul străzii despre afaceri, dar prea puţini antreprenori vorbesc limba specifică, afa­cereza. Acest vocabular de bază lipseşte din educaţia noas­­tră antreprenorială. Apoi, ar trebui făcut un plan de afaceri serios în aşa fel încât să poţi să-ţi dai sea­ma unde vrei să ajungi pentru ca toată organizaţia să reu­­­şească să te urmeze“, spune Cristian Oneţiu, antreprenor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO