Gabriel Cârlig (46 de ani) a lansat când avea 26 de ani businessul Jolidon, o afacere cu costume de baie şi lenjerie intimă care a devenit ulterior una dintre puţinele companii româneşti care s-au extins peste hotare. În cel mai bun moment Jolidon avea peste 80 de magazine în România şi exporta către 50 de pieţe externe.
Anul trecut afacerile producătorului clujean au crescut cu o treime la 60 mil. lei, iar compania a reintrat pe profit.
Curtea de Apel din Cluj va decide joi soarta producătorului de lenjerie intimă Jolidon, care ar putea intra în faliment. Astfel, la finalul lunii mai Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Cluj-Napoca a depus o cerere la Curtea de Apel prin care se opune planului de reorganizare a companiei româneşti controlate de antreprenorul local Gabriel Cârlig. Decizia vine în contextul în care producătorul clujean de lenjerie intimă prin administratorul său judiciar.
CII Minodora Letiţia Georgiu a cerut prelungirea planului de reorganizare de la trei luni la trei ani. Iniţial, Astra Rail Management Gmbh, creditorul principal al Jolidon, a fost de acord cu prelungirea planului, însă ulterior a subscris cererii depuse de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Cluj-Napoca. Astfel, joi, Curtea de Apel din Cluj va da o sentinţă în acest dosar. Dacă va decide că cerinţa creditorilor este justificată, atunci Jolidon va intra în faliment. În caz contrar îşi va continua activitatea, iar planul de reorganizare va fi respectat în continuare.