interviu

Dana Tudorache, The Body Shop: 2017 a fost bun pentru toate industriile, dar 2018 nu mai are aceeaşi perspectivă

25 mai 2018 Autor: Cristina Rosca

„Online-ul este câştigătorul absolut în faţa offline-ului ca dinamică de creştere, anul 2018 fiind preconizat să aducă 30% în comerţul online”.

Dana Tudorache, executivul care conduce operaţiunile locale ale lanţului de magazine cosmetice The Body Shop, spune că 2017 a fost un an foarte bun pentru toate industriile, inclusiv pentru cea cosmetică, principalul motor fiind creşterea consumului, generată de o creştere economică accentuată.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 25.05.2018

 
Cuvinte cheie:
industrie
, perspectiva
, online
, crestere
, offline
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide