Retail&Agrobusiness

De ce mor chioşcurile. Cătălina Aldea, Aldea Consulting Vision: „Comerţul tradiţional se face ca acum 15 ani. Specializarea şi franciza sunt oportunităţile de dezvoltare“

Cătălina Aldea, consultant şi managing partner Aldea Consulting Vision, Retail Management:

Un mare avantaj este apropierea faţă de client. Le intră cam aceiaşi clienţi pe uşă, iar multe soluţii vin chiar de la aceştia. Dacă i-ar asculta, ar rezolva multe probleme

Cătălina Aldea, consultant şi managing partner Aldea Consulting Vision, Retail Management: Un mare avantaj este apropierea faţă de client. Le intră cam aceiaşi clienţi pe uşă, iar multe soluţii vin chiar de la aceştia. Dacă i-ar asculta, ar rezolva multe probleme

Autor: Alex Ciutacu

23.05.2018, 19:29 599

Comerţul tradiţional, care numără circa 75.000 de magazine, pierde anual câteva mii de unităţi deoarece antreprenorii nu reuşesc să îşi adapteze mentalitatea şi modelul de business la realitatea din piaţă.

„Trebuie să aibă loc o schimbare de men­talitate. Mai ales că cei din comerţul tradiţional au multe elemente care îi ajută să-şi loializeze clienţi, cum este cazul relaţiei cu furnizorii, care este mult mai apropiată decât cea cu comercianţii moderni”, a spus Cătălina Aldea, consultant retail şi managing partner la Aldea Consulting Vision. Ea a fost prezentă în calitate de speaker în cadrul evenimentului ZF Retail 2018.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO