Retail&Agrobusiness

Decathlon păstrează cadenţa la 30% după primul semestru şi se îndreaptă spre vânzări de 400 de milioane de lei anul acesta

Decathlon păstrează cadenţa la 30% după primul...

Autor: Dana Ciriperu

02.12.2015, 00:06 418
Retailerul de echipamente sportive Decathlon, intrat pe piaţa locală în 2009 şi devenit liderul unei pieţe estimată la 2 miliarde de lei anual, şi-a majorat vânzările cu peste 30% în prima jumătate a anului, la aproape 180 de milioane de lei, arată datele publice.
 
Magazinele Decathlon, administrate de compania Roumasport, păstrează astfel ritmul de creştere înregistrat anul trecut, când retailerul a ajuns la vânzări totale de 310 mil. lei. Dacă extinderea francezilor continuă conform bugetului, Decathlon ar putea trece în acest an de 400 de milioane de lei, în condiţiile în care în 2009, an în care a deschis primul magazin în cartierul Militari din Capitală, avea vânzări de zece ori mai mici.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO