ANTREPRENORI LOCALI

Distribuitorul de suplimente alimentare Secom a ajuns la 20 mil. euro şi vrea să deschidă încă patru magazine

marţi, 00:05 Autor: Georgiana Mihalache

Businessul Secom, înfiinţat în urmă cu 27 de ani, specializat în importul şi distribuţia de suplimente alimentare, a ajuns la afaceri de 20 de milioane de euro anul trecut, în creştere cu 22% faţă de 2016, şi a extins numărul de magazine proprii cu încă trei, ajungând la 12 unităţi. Anul acesta, familia Costea, care controlează afacerea, vrea să mai deschidă încă patru magazine şi să extindă portofoliul de produse.

„Dezvoltarea Secom vine pe fondul creşterii preferinţei consumatorilor români pentru remediile naturale, dar şi al investiţiilor de 2,2 milioane de euro realizate de companie anul trecut. Am continuat dezvoltarea companiei prin lărgirea echipei cu 40%, extinderea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare şi din segmentul de cosmetice naturale şi prin deschiderea a trei noi magazine“, a spus Lucia Costea, managing partner al Secom.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.02.2018

 
Cuvinte cheie:
magazine
, suplimente alimentare
, deschidere
, extindere
, afaceri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide