Retail&Agrobusiness

Distribuitorul de suplimente alimentare Secom a deschis un magazin în Arad după o investiţie de 40.000 euro

Distribuitorul de suplimente alimentare Secom a deschis...

Autor: Georgiana Mihalache

04.04.2018, 18:27 493

Businessul Secom, înfiinţat în urmă cu 27 de ani, specializat în importul şi distribuţia de suplimente alimentare, a deschis un magazin în Arad pe o suprafaţă de 60 mp, după o investiţie de 40.000 de euro, şi ajunge astfel la 13 magazine proprii la nivel naţional, în zece dintre cele mai mari oraşe din România.

„Prin lansarea magazinului de la Arad dorim să ne consolidăm prezenţa în zona de vest a ţării şi să creştem interacţiunea consumatorilor din această regiune cu toate produsele noastre”, a spus Lucia Costea, managing partner Secom.  

În prezent portofoliul Secom include 300 de suplimente alimentare şi 100 de produse cosmetice naturale. Produsele Secom sunt disponibile în peste 8000 de farmacii şi magazine cu profil naturist la nivel naţional, precum şi în magazinele Secom.

Businessul Secom, înfiinţat în urmă cu 27 de ani, specializat în importul şi distribuţia de suplimente alimentare, a ajuns la afaceri de 20 de milioane de euro anul trecut, în creştere cu 22% faţă de 2016.

În prezent, compania are 170 de angajaţi şi un portofoliu de 300 de suplimente alimentare şi 100 de produse cosmetice naturale. Anul trecut, Secom s-a extins în Piteşti, Cluj-Napoca şi în Bucureşti, în Mega Mall.

Printre planurile pentru anul acesta se numără lărgirea portofoliului de pro­du­se din categoria de suplimente ali­men­tare, dar şi a segmentului de produ­se de frumuseţe. Bugetul de investiţii pro­pus pentru 2018 este de circa 3,3 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO