Retail&Agrobusiness

Doar 10% din şampoanele produse de P&G la Urlaţi rămân pe piaţa locală. Restul merg la export

Hans Dewaele, vicepreşedinte şi director general pentru zona de sud-est în Procter & Gamble: Pieţele noastre principale sunt Rusia şi Turcia

Hans Dewaele, vicepreşedinte şi director general pentru zona de sud-est în Procter & Gamble: Pieţele noastre principale sunt Rusia şi Turcia

Autor: Alina-Elena Vasiliu

13.05.2016, 00:05 702
În fabrica Procter & Gamble (P&G) din Urlaţi, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa mondială a bunurilor de larg consum, mirosul de Head & Shoulders pluteşte încă de la intrare.
 
Sunt 150 de milioane de sticle de şampon şi balsam de păr care pleacă anual din fabrică în 40 de ţări din toată lumea, către aproximativ un miliard de consumatori. Altfel spus, 65.000 de tone de Head & Shoulders, Pantene şi Wash & Go.
 
Prima sticlă de şampon produsă la Urlaţi a fost gata în urmă cu şase ani, în mai 2010, când a fost deschis centrul din judeţul Prahova. Astăzi, în fabrică lucrează 260 de angajaţi, cu vârste cuprinse între 35 şi 40 de ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO