Retail&Agrobusiness

Dominaţia brandurilor româneşti pe piaţa ceaiului, de 90 de milioane de lei anual. Fares, Plafar şi Vedda, o marcă a unui producător din Buzău, sunt peste brandul Lipton al Unilever

Dominaţia brandurilor româneşti pe piaţa ceaiului, de...

Autor: Georgiana Mihalache

14.07.2018, 00:00 1534

Piaţa ceaiurilor din România a ajuns la aproape 90 de milioane de lei în 2017, în creştere cu 6% faţă de anul anterior, arată datele oferite de compania de cercetare e piaţă Euromonitor. Piaţa este domi­nată de companiile româ­neşti, trei din cinci fiind jucători locali, în timp ce firmele internaţionale îşi fac cu greu loc în topul preferinţelor românilor.

„Firmele locale au dominat piaţa de ceai în 2017, după ce au mizat pe ceaiurile de fructe şi cunosc preferinţele consuma­to­rilor români. Companiile inter­na­ţionale au dominat piaţa de ceai negru şi verde în 2017“, po­tri­vit specialiştilor Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO