Retail&Agrobusiness

Domo închide toate cele 75 de magazine şi rămâne doar cu operaţiuni online

Domo închide toate cele 75 de magazine şi rămâne doar...

Autor: Cristina Rosca, Bogdan Alecu

16.11.2015, 00:06 101535

Retailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de profil, cu afaceri de peste 600 mil. lei anul trecut, va închide toate magazinele fizice pentru a ră­mâne cu operaţiuni doar online, potrivit surselor din pia­ţă. O parte dintre magazine au fost deja preluate de com­pe­titori, iar furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă com­­paniei care are deja probleme financiare de mai mulţi ani.

Până la închiderea ediţiei repre­zentanţii Domo nu au răspuns solicitării ZF. Potrivit ultimelor date, Domo avea în toamnă circa 75 de magazine fizice şi unu online.

„Domo şi-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta com­panie care opera activitatea Domo avea probleme financia­re şi nu îşi mai plătea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au fă­cut plăţi pentru o vreme, pentru ca apoi să apară şi aici proble­me. Noi nu mai livrăm marfă“, spune un furnizor al companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO