Retailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de profil, cu afaceri de peste 600 mil. lei anul trecut, va închide toate magazinele fizice pentru a rămâne cu operaţiuni doar online, potrivit surselor din piaţă. O parte dintre magazine au fost deja preluate de competitori, iar furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă companiei care are deja probleme financiare de mai mulţi ani.
Până la închiderea ediţiei reprezentanţii Domo nu au răspuns solicitării ZF. Potrivit ultimelor date, Domo avea în toamnă circa 75 de magazine fizice şi unu online.
„Domo şi-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta companie care opera activitatea Domo avea probleme financiare şi nu îşi mai plătea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au făcut plăţi pentru o vreme, pentru ca apoi să apară şi aici probleme. Noi nu mai livrăm marfă“, spune un furnizor al companiei.