Retail&Agrobusiness

Dragoş Anastasiu, preşedintele Camerei de Comerţ Româno-Germane: Conceptul de smart city este contrariul a ceea ce avem noi în oraşe. Acest lucru înseamnă oraşe construite în spiritul respectului faţă de cetăţeni, care ar trebui să se vadă în infra-structură, digitalizare şi tehnologizare, în mo­dul în care sunt organizate spaţiile pentru locuinţe

Dragoş Anastasiu, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie Româno-Germane. El este şi acţionar al grupului Eurolines

Dragoş Anastasiu, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie Româno-Germane. El este şi acţionar al grupului Eurolines

Autor: Alina-Elena Vasiliu

31.03.2017, 00:05 824
Oraşele României sunt departe de a fi „smart cities” (oraşe inteligente – n. red.), pentru că nu sunt încă racordate la multe dintre noile tehnologii privind infra­structura şi simplificarea vieţii cetăţenilor, este de părere Dragoş Anastasiu, preşe­dintele Camerei de Comerţ şi Industrie Româno-Germane (AHK).
 
„Conceptul de smart city este con­trariul a ceea ce avem noi în oraşe în mo­mentul de faţă. Smart cities înseamnă oraşe construite în spiritul respectului faţă de cetăţeni, care ar trebui să se vadă în infra-structură, digitalizare şi tehnologizare, în mo­dul în care sunt organizate spaţiile pentru locuinţe. Smart city înseamnă să foloseşti resursele pe care le ai în mod inteligent. Sunt oraşe ale viitorului, nu ca la noi, oraşe ale trecutului“, spune Dragoş Anastasiu. Implementarea acestui concept presupune mulţi ani în care autorităţile publice şi investitorii privaţi trebuie să colaboreze.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO