Retail&Agrobusiness

Dragoş Vasile- consilier Consiliului Concurenţei, despre marca privată a retailerilor:„Poate avea şi efecte negative asupra concurenţei pentru că întăreşte puterea de negociere a magazinului”

Dragoş Vasile- consilier Consiliului Concurenţei,...

Autor: Roana Rotaru

11.06.2018, 14:09 342

Dragoş Vasile,  consilier de concurenţă din cadrul Consiliului Concurenţei, afirmă că marca privată a magazinului este „controversată”, în sensul că poate avea şi efecte negative asupra concurenţei, pentru că întăreşte puterea de negociere a retailerului.

„Marca privată a magazinului are şi efecte anticoncurenţiale pentru că întăreşte puterea de negociere a magazinului. Aici contează şi strategia furnizorului care acceptă ca produsele lor să fie marca privată a magazinului, dacă există o problemă a accesului la raft, dacă sunt favorizate sau nu faţă de alte produse. Din acest punct de vedere am spus că marca privată a magazinului este controversată”, a spus Dragoş Vasile.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO