Retail&Agrobusiness

După patru ani de zbucium, producătorul Eugeniei a ieşit din insolvenţă. „Compania a fost reintegrată în circuitul economic“

În 2016, Dobrogea Grup a avut o cifră de afaceri de 156 mil. lei, similară cu cea din 2015, dar a trecut pe profit cu un rezultat net 6 mil. lei.

În 2016, Dobrogea Grup a avut o cifră de afaceri de 156 mil. lei, similară cu cea din 2015, dar a trecut pe profit cu un rezultat net 6 mil. lei.

Autor: Dana Ciriperu

07.08.2017, 00:05 950

♦ În 2016, Dobrogea Grup a avut o cifră de afaceri de 156 mil. lei, similară cu cea din 2015, dar a trecut pe profit cu un rezultat net 6 milioane de lei.

Compania din industria de morărit şi panificaţie Dobrogea Grup din Constanţa, care deţine brandul Eugenia, a încheiat la jumătatea acestui an procesul de reorganizare derulat în perioada 2013 - 2017 şi a ieşit de sub incidenţa legii insolvenţei, arată datele de pe site-ul Tribunalului Constanţa.

„Între anii 2013-2017, societatea a parcurs o perioadă de reorganizare şi restructurare judiciară a activităţii, în baza cererii pro­prii, menţi­nându-şi dreptul de condu­cere şi de admi­nistrare sub su­pra­ve­gherea admi­nis­tratorului judi­ciar. Se parcurge în condiţii bune pla­nul de reor­ga­nizare aprobat de adu­narea cre­ditorilor. În iunie 2017 se încheie procedura de reorganizare, iar societatea este reintegrată în circuitul economic“, arată o prezentare a producătorului din judeţul Constanţa.

Dobrogea SA, actuala companie Dobrogea Grup, a intrat în insolvenţă în 2013, iar printre creditori s-au numărat BCR, BRD, Bancpost, Banca Italo-Romena, Alpha Bank şi Banca Transilvania alături de un grup de şase traderi de cereale ce cuprinde nume precum VA Intertrading, CHS, Brise Group, Alfred Toepfer şi Cargill.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO